Jumaat, 15 Februari 2013

BUDAK BARU BELAJAR ^__^


Ini entri mahu cerita pasal saya budak baru belajar..kihkihkih
Okey..Assalamualaikum semua..
Selamat siang..hehehe

Sejak menjadi ibu ni, saya semakin aktif berblogging walaupun tak dapat selalu up to date story mory..yolah memacam mahu setle..kihkihkih...
Selain aktif berblogging saya juga aktif untuk menjana pendapatan sampingan..mana tidaknya..nak menunggu untuk dipostingkan makan masa..huhuhu..(sabar-sabar)
Sementara menunggu saya belajar mempraktikkan ilmu-ilmu yang diajar oleh pensyarah-pensyarah saya..
FUH!!!..belajar teori memang best, bila nak praktikkan agak sulit sket..huhuhu..
Bila masuk bidang perniagaan nh, memacam kita kena alert dari segi harga pasaran, harga pesaing, jenis barang, kesesuaian item yang kita jual dan sebagainya.
Tapi saya bersyukur sebab saya ada seorang kawan yang memang ahli dalam berniaga..saya banyak belajar daripada dia..dan Alhamdulilah dia tak lokek ilmu..dan yang paling best niat kami sama iaitu untung dan sedekah..maksudnya saya tak ambil untung yang banyak..sebab saya mahu setiap orang dapat menggunakan setiap item yang saya jual..then satu lagi item-item tersebut haruslah ORIGINAL.. oooo yessss... hehehe..
Okeylah..bubye...nak wat kerja sikit..sebab esok nak kenduri akikah untuk Dhia.. :)

Jom layan gambar nh jap.. :)

Dhia lepas mandi.. ^_^











0 comments:

 

Its Me. Template by Ipietoon Cute Blog Design