Isnin, 21 Januari 2013

NUTOX OXYFUSION


Siapa kenal kakak dekat bawah ini??
Inilah fazura atau duta untuk Nutox Oxyfusion.



Saya da pernah guna beberapa jenis produk kecantikan muka, dari OLAY (Semua jenis keluaran Olay kecuali yang terbaru), Safi Balqis Perfect 10 dan yang warna hijau, Simply Siti, dan lain-lain lagi..
Tapi kesemua produk ini tidak berkesan dengan kulit muka saya.
Bukan maksud saya produk ini tidak baik...

NO...NO...NO...NO...NO..

Produk-produk yang disebutkan namanya di atas tersangatlah bagus, cuma kurang sesuai dengan kulit muka saya. Setiap insan mempunyai jenis kulit dan kesesuaian yang berbeza..Sama macam saya..
Adik saya guna Safi Balqis Perfect 10, muka dia nampak perubahan..
Kalau sebelum ini berjerawat dan agak kusam, tapi sekarang ni bersih dan glowing gitu..
Tapi tidak pada saya...wuaaaaaa...



********


NUTOX...owh....NUTOX....

Masa mula-mula nak guna produk ini, saya agak takut sedikit...yelah, muka saya kalau tersalah guna produk tersangatlah cepat efek kekusamannya..takut wooo..lagi-lagi time tu dah nak dekat dengan majlis perkahwinan..huhuhu..( ye ke? ) Lupa sebenarnya tarikh asal guna Nutox ni...ehehehe.. ^___^
Asalnya saya berjalan-jalan dengan rakan sekelas di JUSCO Taman Universiti. Bila ada promoter (chinese kalau tak silap) tegur saya pasal kulit saya...sebab masa tu saya tengah belek-belek produk kecantikan.
Dalam sibuk promoter tersebut menerangkan tentang produk yang dipromote, sempat lagi dia menyapukan pelembab ke tangan saya..
Kemudian dia suruh saya berjalan-jalan di dalam JUSCO selama setengah atau 1 jam (ini pun da lupa..ape daaaa)..
Dengan jujurnya, saya pun berjalan-jalan..Tapikan..kann..kann..nape JUSCO ea? tak pasar ke?Kedai-kedai runcit ke? Hehehe..
Ada sebabnya..biasanya bila kita berada di dalam keadaan sejuk a.k.a berpenghawa dingin, kulit kita akan mengering umpama kekurangan air..Nah! kat situla Nutox ini jadi penyelamat...hehehe 
Pengalaman sayalah..memang kulit saya cepat sangat kering masa berada dalam penghawa dingin..
Tapi bila guna pelembab Nutox..kulit saya tidak terasa kering..Wah!magis-magis...kihkihkih..
Ini jawapannya telah terpengaruh..hahaha

Dari situlah saya mula beli Pek percubaan. Dalam pek percubaan ini ada 3 produk utama iaitu :

@ Pelembab a.k.a Moisture Emulsion SPF 25PA++
@ Pencuci Muka a.k.a Wrinkle Away Cleanser
@ Serum a.k.a Advanced Serum Concentrate Plus

Bila mula guna, kulit saya terasa lembab dan bersih. Dalam masa seminggu saya rasa perubahan. Jadi saya mula beli ketiga-ketiga jenis Nutox yang ada dalam pek percubaan dalam saiz yang besar.


Inilah pek percubaan pertama saya.

Saya tak berani nak cuba semua produk Nutox. Takut membazir kalau tak sesuai dengan kulit..
Start dari produk dalam pek percubaan, saya mula beli toner dan supernatural night repair. 
Bila rasa okey dan tak de efek pada kulit muka...
Satu persatu produk Nutox saya beli, kumpul dan guna.. 
Hasilnya sangat memuaskan hati saya.. Lagi pun produk ini menggunakan sarang burung dan ada kaitan dengan oksigen untuk kulit..TERBAIKKKKK!!!!



Antara Produk Nutox yang saya ada ^___^

 TAPI!!!!!!!
Hah...dalam banyak-banyak produk Nutox..Ada satu produk yang paling...paling...paling..paling (amek ko banyak kali paling disebut)...paling saya suka adalah......


































Tadaaaaaaa......




Superstar Night Mask..
Produk ini memang terbaikkkkkk!!! Wa cakap sama lu...Memang gerenti 120% terbaik..

KENAPA...MENGAPA 

Sebabnya..kalau kulit muka kita rasa kering (time pregnant kulit muka saya memang kering )..gunalah produk di atas ini selama 2-3 kali dalam masa seminggu..kesannya sangat...sangat...sangat menakjubkan...fuyoooooo...kulit kering akan beransur-ansur menjadi lembab..yang mengelupas-mengelupas akan segera diperbaiki..Harga memang berpatutan dengan hasil yang diberikan..
Lagi satu kalau pakai produk di atas ni, kita boleh pakai selama 2-3 jam atau pun semalaman..
Kalau saya, saya lebih suka pakai semalaman..sebab kesannya lebih baik...hehehe (ini cara saya)



Tak dapat cantik macam Fazura tak pe asalkan bersih macam kulitnya...wah gitu...hehehe


Sedikit lagi pasal produk yang saya cedok daripada FB Nutox





P/S: Produk ini menjimatkan masa, tenaga dan juga kewangan sebab, saya menggunakan produk ini hampir setahun baru habis...hampir setahun...penjimatan yang teramat-amat bagus bagi insan yang sangat kedekut duit dengan benda-benda macam ini...kihkihkih...






3 comments:

Unknown berkata...

kite pown tengah pakai nie...hehe mcm sis jugak beli 1 satu ngee~

Unknown berkata...

kite pown tengah guna ngee~

Unknown berkata...

saya baru google dan terjumpa blog sis. nak cuba la lepas nie.tq atas perkongsian☺️

 

Its Me. Template by Ipietoon Cute Blog Design