Khamis, 11 Mac 2010

ReaLItY BuKan FantaSI...

"TAHNIAH"
SimCard Anda Telah Memenangi RM 10,000 dari POWER ROOT SDN BHD
sila dail operator di talian 014-8585XXX..H. aXX rXX..
terima kasih.

hohoho...masuk kali nh da 5x aku dapat msg mcm nh..
kiranya aku da menang lebih kurang rm50K..
selalunya aku abaikan jelah msg bo*** mcm nh..
saperlah yang suke suki bagi duit tanpa perl kuar belanja..hahaha
ari ni aku trylah mane tau ader naseb ( cewah )..
*
*
*
*
lakonan semula:
tut..tut..tut..tut..
***** : POWER ROOT SDN BHD..
            H. Axx Rxxx bercakap. boleh sy bantu ( dalam 
            loghat indonesianya ala-ala cina sket)
aku:     ya en..maaf mengganggu ( ayat sopan bile mcm nh)
           sy nak tanya berkaitan dengan msg yang sy dapat bertarikh  bla..bla..bla..
***** : ya, boleh sy tahu nama cik??
aku      : ya..sebentarnye..boleh sy tau dengan siapa sy bercakap?
***** : sy H. Axx Rxx bercakap.Boleh sy tau nama cik??
aku     : boleh sy mintak alamat pejabat?
***** : Boleh.. sebentar ye cik..
            Nh alamatnye...bla...bla..bla...bla.. 
           (dalam masa yg sama aku dengar berita tengah berlangsung di TV)
          * sengal2...hahaha.*..Boleh sy tau nama cik?
aku     : sebentarnye..sy akan chek dahulu alamat nh di Internet dan akan hubungi pihak En semula
*****: baiklah (mujur die percaya).

aku pun meng'chek' almat yang diberikan..mmg ader..so aku try contct phne no tue balik (no pejabat) tapi tak dapat..aku dail la operator..dan bertanya pasal phn no tue..jwpnnye.." ya dik, no telefon itu masih lagi berdaftar"
aku try lagi sekali..bile dapat aku mintak kwn aku bercakap..
*
*
*
*
*

fina : sy..bla..bla..bla.., boleh sy tanya, syarikat Puan ada membuat promosi berkaitan 
        dengan SIM Card ker??
PW: maaf dik, syarikat kami tak pernah membuat promosi berkaitan dengan Sim Card.
fina : baiklah terima kasihnye.
PW: sama2..

*****pesanan wat rakan-rakan, jgn mudah percaya*****
****walaupun die cube sorokkan loghat die..tapi...tuhan bagi aku satu sixth dapat cam loghat tue****
..so tak memasal jer free2 die dapat habuan dari aku...




0 comments:

 

Its Me. Template by Ipietoon Cute Blog Design