Khamis, 11 Mac 2010

EKin B-Day + E-Day

15 Februari 2010...
 tarikh apakah ini?????

hehehe..inilah tarikah keramat bagi seorang mmbr sekolah aku..aku rasa dielah pembuka majlis dalam kumpulan kami yang rata-rata masih lagi berpacaran...hehehe...
Norasyikin binti Yom..nama yang telah diberikan kepada beliau..seorang pereka perabot dalaman rumah...
Mokhtar bin.....(aku tak igt nama bapaknyer) sory lah en mohktar yer...hehehe..
si jejaka yang bertuahyang dapat mencuri hati sang gadis ini...bukan senang kawan nak tackle minah sorang nh...pelbagai dugaan dan cabaran perlu si jejaka nh lalui..hohoho...baru lepas satu ujian akan datang satu lagi ujian...tapi akhirnye berjaya jugak...
ehhh??? jap2..aku nh nak cite kisah aku la...ader pulak masuk kisah si gadis tue..adush!!!
anggap ler sebagai permulaan jer...

Al kisahnye..aku nh pulak yang terover xcited bile dengo kawan aku sorang nh nak bertunang..malam tue aku yang berdebar2....siap da pk da nak pakai baju aper...hehehe..
berangan-angan nak pakai baju yg mak aku da siapkan untuk aku 7 tahun yang lepas...lama tuh...

So esoknye..usai semua kerja-kerja suri rumah nh..aku pun berborak ngan mak aku sambil meng'iron' baju..al maklumat yang diberi nak bertolak kul 11 pg..jam kat dinding da kul 10.55..so ak pun dengan sengajanye membesarkanlah volume kepanasan 'iron; tu..huahuahua..dan dengan sengajanya juga..si 'iron' tue pun memakan baju aku...hohoho..menangis lagu hindustan aku pagi tue...terpaksalah tukar planning..si mem aku da col tanya.."wanie kat mane nh..da siap tak??" dan dengan selamba kodoknye aku tipo sunat.."da..da..jap lagi gerak...nanie pulak"..jwpn yang amat menyentuh perasaan aku.."kite ngah tunggu masyha amik nh"...(kiranye belum sampai lagilah)...ceh! penat aku kelam kabut sampai tipu sunat...kahkahkah....abes cair mekap aku...

abes berkumpulla kami di rumah sahabat yang bakal2 mengikti jejak langkah sahabat diatas..berbincang-bincang...tengok jam da lambat...aish...malu gak nak gi...lagi2..klu masuk dari depan...sambil berjalan beriringan..

sampai2 jer..terus angkat tangan aminkan doa...wuawuawua..da abes majlis da ..datang makan jelah...hehehe..tapi still smpat amik moment seket ngan sahabat den nh...

hehehe....walaupun baju main capai..aku still nampak comel diantara yang comel2..jgn marah...

* baju itam si dilla_ si bajak itam( 12 taun tue tak jumpa)
* baju biru si miza
* baju biru tak bertudung tu maysha (betul tak ea??? ejaan nama)
 *baju putih bakal pengantin
* belakang aku tue linda a.k.a cikgu linda
* baju pink ala-ala chubby tue nanie pink
*baju unggu ala-ala manis tue azwa a.k.a wawa
* sebelah die tue best frens aku dari aja memeh...
nh sume geng2 comel and chubby..termasukla aku..tidaaakkk!!!!!

2 comments:

s.h.m berkata...

haha..geng2 comel..lalala~

wawasyazwani berkata...

hehehe...sume comel2..

 

Its Me. Template by Ipietoon Cute Blog Design