Jumaat, 12 Mac 2010

Boys Over Flower..


 kenapa mesti Boys Over Flower???

sebab aku rasa seronok menonton cite nh..jawapan sengal aku..

pada aku setiap cerita yang aku tgk
biasanya berlatar belakang
funny klu cite korea atau jepun
jarang sekali aku tgk cite2 sedey..
betoll...aku tak tipu..
cite jepun yang sedey...
firstly aku tgk adalah "LITRE OF TEARS" 
(memori ilang jap)..hehehe
comporm aku nangis..10x tgk..20x aku nangis...hahaha
sebab tue aku malas tgk citer mcm tue..
sadies2...

aku lebih senang tengok citer funny2..
one of da story is Boys Over Flower..
nh sume pengaruh si G-ra tu le..
(jgn marah nyer)..
mane taknye..
aku base ler on da way nak ke tandas tue..
selalu gak gi singgah menyinggah...
eratkan silaturahim katanye..
jd bilik dema-dema nh jadilah
R&R aku...
so nak d jadikan citer...
pada suatu masa (alamak mcm nak start pertandingan bercite plak)
adela satu malam tue..
aku nak g mandi...
tersinggahlah kejap ke bilik si G-ra nh..
hehehe
jengah2 die ngah tgk cite..
aku nh pantang sket..
mst menerjah kejap...
so aku pun layanlah kejap....
layan punya layan...
hah! ko..sampai 3 episod abes...
aderlah dalam kul 3 pagi kowt...
adush!!!alamak!!!..aku lom mandi lagi..
huhuhuu...
so bush..gebush...
aku mandi P.Ramlee..
siap mandia termenung kejap..
huahuahua...assgment tak siap..
aper lagi aku pulun gak lah malam tue siapkan sket asgment..
hehehe...

the next day...
aku pasang iklan pada kwn2 aku..
saper2 ader story tue aku nak cp..
aderlah sorang kanak2 bwh umur nh..
nama diberi Ie***..
aku aper lagi dgn semangat berkobar2..
pinjam and trus cp..
mlm tue ( weekend kowt..aku pun tak igt sgt...sowie) aku tgk cite tue smpai the end of da story...
aderlah sampai kul 5a.m..
gile bapak lame gak..
tapi puas atilah dapat tgk smpai abes...

paling best part die kne buli..si jun pyo tolong..
fuh!ms tue..waduh2..ala2 lelaki menjadi idaman aku tue..
hehehe..

sebenarnye..cite2 mcm nh..walaupun
sume plot cite korea nh hampir same..
aku suke gak tgk..coz suke amik pengajaran
dari cite tue..motivasi2 yg ader..
bak kate bapak aku..klu tgk cite...
jgn tau enjoy jer..tapi dalam ms yg same..thinks about 
their msg yang nak disampaikan...





 

kim bun a.k.a mr playboy...
watak yang paling comel yang aku suke...








0 comments:

 

Its Me. Template by Ipietoon Cute Blog Design