Ahad, 21 Mac 2010

PreSeNTaTiOn ReKaCiPTa..

sebelum presentation rekacipta..

seram ooo...tak tipoo...
malam sebelum tue, project leh plak wat masalah..tak nak panas...wawwaaaaawawa..
tapi..hehehe
bernaseb baik yolah..ader orang kate aper...ala..backup...hehehe
klu tak naye2...
nak2 pernilaian dari org luar bukan lecture tue sendiri...huhuhu
1st time tue..haahaha...
seram2...

fuhh!!!...lame gak nak tggu dinilai...
yelah group dalam kelas ader 10..aku nye group leh plak terambik port yg lain..hahahaa
tapi bagus gak..sebab produk tue amik masa utk keep warm..hehehe..
tik..tok..
tik..tok..
tik..tok..
tik..tok..

tibelah akunye group wat presentation..aku pun berceritalah tentang produk kami..
"produk nh...bla...bla...bla...bla...sekian saje"
sebelum cite tue aku tunjuk gak video lakonan kami..hehehe...aku sendiri rasa gelak..ader gak bakat aku nh berlakon..
kuikuikui...
dapat blakon dalam nh pun da cukup..hahaha
ari tue igt nak g uji bakat...terlepas suda...eH???
silap2..
teruskan pasal akunye presentation..
En Khairul selaku pemeriksa..bertanya..
"kamunye mug nh mesti tak berfungsi"
"ea tak lah en. berfungsi'
pada masa sekarang kami cume memanaskan @ keep it warm sahaja..
itu untk kegunaan...bla..bla..bla..bla..."
selesai tue..akhir sekali..die pun kate..
nice produk..yeehaaa..tak sia-sia kami bertungkus lumus..kuikuikui..

sebelum abes sesi presentation..

nh gambar aku ngan oya a.k.a kak oya..( hahaha sajer jer)

nh gambar aku ngan lecture aku..PN NOR FADILA MOHD AMIN..
seorang lecture yang sangat tegas and garang ( yeke??)
hehehe..tapi sebenarnye die seorang yang sgt suke menyakat pelajar2nya..best woo blaja ngan die
macam2 kita dapat..mcm tue gak ngan miss sarimah...
nnt aku upload cite pasal miss..
byk kenangan ngan PN nh..hehehe..
paling aku tak lupe..ms dalam salah satu kelas RC..PN nh tanya kat kami sume..
"awak sume ngantuk ke ?"
yee......
jom kite wat senaman si Tommy...hahahaha
aku memang terkejut sakanlah...
tak percaya sungguh...

0 comments:

 

Its Me. Template by Ipietoon Cute Blog Design