Khamis, 18 Mac 2010

iNiKaH atau aPaKaH???

kalo aku kata..aku tak suka...tapi aku sangat suke...klu aku kata tidak..jwpan aku mst ye...
apakah yang mau ku tulis???hahaha...aku pun mengong2..
waaaaawaaaaa..
banyak sgt....
huhuhuhu...sampai tak tahu nak tulis aper....

hah!aku da igt...



 Microteaching....berminggu2 aku pk nak wat mcmne....nak ajar dalam masa 15 minit..tapi nak suh diorang faham...wah..rumit2....tapi aku yakin pasti boleh...
DR. HjH...bukan senang ooooo....parah gak...klu kata mggu depan nak microteaching...da start da pening kepala pk tajuk..pk approaches..huhuhu...




nh rajah fisrt...perbezaan nyalaan lampu..nh yang tak de perintang...lampu LED die mcmne ye pelajar-pelajar sekalian????



nh pulak dengan perintang...ya pelajar-pelajar sekalian..dapat kamu bezakan nyalaan lampu serta fungsi perintang dalam litar ini???
hahaha...kelakar pulak aku rasa...




ya..ini pulak ABM aku untuk bagi penerangan tentang kod wane perintang...hehehe...best gak sebenarnye ngaja budak2 nh..terutamanya DR HjH...

0 comments:

 

Its Me. Template by Ipietoon Cute Blog Design