Rabu, 10 April 2013

FER'SKIN

Assalamualaikum semua..

Fer'Skin..ya Fer'skin..satu produk kesihatan yang saya makan sebab ada yang kata boleh tambah susu badan. Apa yang boleh tambah susu badan saya akan cuba untuk meningkatkan penghasilan susu badan. Tapi saya makan tak ikut sukatan yang diberikan (jadi doktor sendiri). Saya makan 1 biji sehari atau 1 biji pagi dan 1 biji malam. ikut kerajinan. 
Lagi pun saya risau nak makan lebih-lebih, risaunya Dhia sakit pulak nanti. Ini pun dah selesema dan batuk..tapi alhamdulilah batuk da beransur pulih begitu juga selesema.. syukur sangat2..

Okey ini review saya tentang FER'SKIN


Selama seminggu saya makan.

:) Menghilangkan sembelit dan kurangkan tekanan darah tinggi
( melawaskan..hehehe)
:) Mengurangkan kedutan, tempat hitam, selulit dan jerawat       ( memang nampak ada perubahan)
:) Meningkatkan kadar metabolisme (lebih aktif)
:) Meningkatkan peredaran darah,mengurangkan sakit bahu dan belakang
:) Meningkatkan fungsi penghadaman/pencernaan dan merawat gastrik
:) Memberikan rasa kekenyangan (hahaha yang ini tak sebab saya menyusukan baby, jd lapo sentiasa)
:)Memberikan tenaga (memang kurang letih sebab saya habis sekolah pukul 6 petang)

Setakat ini sahaja review saya :)..kalau ada penambahan yang lain akan dikabokan kemudian

0 comments:

 

Its Me. Template by Ipietoon Cute Blog Design