Sabtu, 13 November 2010

To All My Beloved Student..Oh Yess!!!



Hadiah-hadiah yang sangat berharga..
Da lama aku nak upload sebenarnya..tapi sangat2lah tak sempat..sibuk sangat2 
(tipu2..die tipu...)shhh...diam2..

Hehehe..kebenarannya adalah ari tue lappy kesayangan aku nh tak leh nak berbluetooth ngan hp kesayangan abg aku..jadi gmbr2 dalam hp tersimpan rapi untilla abg aku yag comel lote tue memformatkan lappy aku nh..baru la aku boleh membirugigi hp ini kepada lappy aku..

dan dengan itu dapatla hamba menayangkan hadiah2 kesayangan hamba..(ececeh..)
TQ so much to my lovely student..2 Elit, 2 Azam and 2 Gigih..Luv u All and miss all da tyme we together2...

p/s: tetibe teringat janji ngan plajar 2 gigih..Suaidah..nnt cikgu gtau masa dan tarikhnye nye...sekarang lom smpt..sowie sgt2

0 comments:

 

Its Me. Template by Ipietoon Cute Blog Design