Rabu, 10 November 2010

Pencuri owh Pencuri..


Kenapalah org nh suke-suki je nak amik barang2 orang???aku tak faham betol..agaknye mak pak die tak ajar kowt hukum2 amik barang org nh..atau penat je mak pak die ajar tapi die yg kurang ajar..aish anak2 zaman sekrang nh..aku nh tak kisah le..lantak dioranglah..klu diorang nak amik..tapi haram tu tetaplah haram..tak de istilah halalnye..igt senang2 ke nak beli.. klu barang sendiri kne amik tau plak melenting..tapi amik barang orang lain tak pe..ah'ah yelahkan..barang sendiri duit sendiri yang beli tahu sayang..barang org nh bukan die yang beli..so tak delah rasa sayang..terus terang aku kata..memang aku marah...pada aku yang mencuri harta2 rakan2 seperjuangan nh cume orang yang blaja je pandai tapi otak tak de..(otak die kat tuuttt!!)

p/s: ari nh kamu mengambil barang orang..esok lusa..Allah amik plak orang yang kamu sayang..

wawasyazwani.blogspot.com

0 comments:

 

Its Me. Template by Ipietoon Cute Blog Design