Khamis, 11 November 2010

aku garang??

wawasyazwani.blogspot.com

ini adalah persoalan aku..ye ke aku garang???toing..toing..toing..sape setuju sila angkat kaki...dush!!hahaha..
3 bulan aku jadi cikgu kat sekolah..bile part masuk kelas relief aku akan jadi cikgu yang paling pelajar menyampah..hahaha(ketawa jahat)..aku suke buli pelajar2 aku...poing..poing..poing..bukan maksud :
1.merotan (sakit)
2.mencubit (tak suke)
3.menampar (wat sakit tangan je)
4.membebel (hahaha, nh paling aku suke)

mak aku kata.. aku dari kecik mmg suka membebel..suka bercakap..mcm2 aku tanya..dari A-Z..sampai mak aku *tonyoh susu suh aku diam..pasai apo *tonyoh susu plak??bila da perkena minuman nikmat tue..terang2lah aku membute..hahaha..tak sedo nye..seyes!!..

*tonyoh=bagi susu botol

Klu da dari kecik da membebel..apetah lagi bile da memBESAR(ayat tertekan sbb memang da membesar)..mmg da jadi darah daginglah..pot pet sane..pot pet sini..bukan ngumpat(no..no..no..dosa2..tatoot)..cume aku nh suke berbual..heheeh..cek mek aja comel btol tak???(jgn geleng2 kepala nye)..ngaku cepat

So..bila ada pelajar yang pada aku agak kurang kesopanannya..aku pun membebella sampai muak telinganya..aku rasa klu budak2 nh tak korek telinga mesti da cair je mengalir(yekk!)..hahaha..seyeslah mmg berbulu lah telinga klu aku da membebel...da siap aku pot pet..pot pet..aku wat bodo je lah...mcm tak de pape..(buwok perangai)..hahaha..

Eh..eh..jap..da lari tajuk nh..hahaha..aku nak cite pasal aku garang..mmg tak leh tahan..aku ngah confius sebenarnye..tang mana la garangnye aku..cett!!aku yang lemah lembut nh dikatakan garang(woi!!sedarlah diri..lembut tang mana, mcm jantan je aku tgk...hahaha)..
Tak..tak..aku mmg lemah lembut...sopan santun..cantik..(haziq syurga cinta pinjam ayat jap nye)..tak tipu..btol3..

Antara sebab yang mungkin menjadi penyebab yang menyatakan aku garang(panjangnye ayat) senang kata sebab diorang kata aku garang setelah aku membuat kajian(ceh!macam profesor plak)..:
1. klu cakap muke serius
2.orang wat lawak pun aku wat muka serius
3.klu orang bercakap ngan aku pun aku wat muke serius..

senang kata aku mcm tak de expresi mukala bile perkara-perkara tue berlaku..hahaha...

kebenarannya:
1. aku tgk pada keadaan, klu perkara tue aku tak berkenan mmg aku serius bile cakap.
2. klu time tue aku ngah wat keje tibe2 die wat lawak depan aku..terang2la aku terpingga2 pastu mmgla muka serius takkan tak tahu hujung pangkal tetibe nak gelak..tak ke gile namenye..
3.klu da yg bercakap masa aku ngah wat keje, ngah berfikir..otak aku kne bagi dua..1-untuk fikir ape yg die cakap, 2-untuk fikir tentang keje aku..jadi..terang2la muka aku serius..

Ngee~~~~dimanakah kegaranganku??

0 comments:

 

Its Me. Template by Ipietoon Cute Blog Design