Isnin, 8 November 2010

Aku??

wawasyazwani.blogspot.com

Aku nye mood ari nh??ari nh keje aku nak meng'update' blog..walhal sebenarnya aku banyak lagi keje2 yang tertangguh , bertangguh sebenarnya..ahakz!..PEMALAS...no..no..no...nh kira rajinlah gamaknye...
Mula-mula:
1. Aku cari lagu2 korean...lagu2 yang aku minat.."Pasal Cite Boys Over Flowerla nh"
2. Da tue aku plak cari lagu2 omputih..tetibe je aku igt cite "Another Cinderalla Story"
3. Nh ngah nak cari lagu hindustan.."Hum Saath Saath Hai" ke.."Hello Brother" ke.."Chori-chori chupkke" ke..

Ngah boring2 baru le tringin nak cari lagu2 gaya g2...klu tak..tak mane hendaknye...kuikuikui..
Mula-mule nye story..
Sekarang nh aku sibuk sket..bukan ape..nguruskan atuk aku yg duk sorang2 kat kg...ngee~..cucu misali mithali..
hah!nh buktinye..aku tak typooo...(tak baek typo..dosa2) tatoottnyeee~

percaya@tidak..inilah buktinya...(dush2x)..apa yang aku merapu merapan nh...hahaha...saje je...

Ini yang sebenarnya..List2 keje aku..ada sape2 yang nak tolong watkan tak??
1. Ganti Langsir Bilik ( Da spolah taun wane same)..sah2 pemalas..hakhakhak..
2.Sembat bawah baju(baju pelanggan ea) aku tak derlah pemalas sangat(mean-mean)...ngee~
3.Wat design kartun untuk member tunang( baru belajar da berangan)..tak pe2 chaiyok2!!..
4. Anta cadar ke dobi (dush!)..bukan pemalas tapi memerlukan cucian kering kat umah blom ada mesin cucian kering lagi...hehehe..blom mampu..kne tggu khwn ngan anak raja kowt...ngee~
5. Update blog(haha..seminggu??sebulan??2 bulan??)
6. Jahit Langsir Umah org kahwin (suke2 sebab income manyak lol)...
7.(Ade sape2 yang sanggup tak??)..hehehe..Jom noreh pak...petang2 atau pagi2 bute aku tolong mak aku noreh kat kebun getah..(cite noreh getah nh lain2 tyme aku cite)...syiokkk222...income$$$...hehehe
8.
9.
10.

8-10 nh aku ngah pk..nnt aku isi pade story lain hari...hehehe...

mataku nampak $$$$..ada sape2 mau tukar ngan aku???kuikuikui...

0 comments:

 

Its Me. Template by Ipietoon Cute Blog Design