Sabtu, 14 Ogos 2010

Perlukah???

"Bila kita rasa kita da wat yang terbaik sebenar TIDAK..kita perlu cuba untuk wat yang lebih baik..."

inilah kata-kata semangat yang sentiasa aku suntik dalam diri aku..tetapi kadang-kadang boleh menjatuhkan semangat aku..kenapa???

sebab dengan kata-kata ini aku akan berusaha bersungguh-sungguh dan meletakkan harapan yang tinggi namun kadang-kadang yang terjadi adalah disebaliknya..KECEWA :(

ya..kadang2 aku kecewa dengan apa yang aku lakukan..walaupun aku rasa aku da wat yang terbaik..TETAPI..

mungkin bukan yang terbaik..usaha..usaha..dan usaha lagi.. 

PERHATIKAN gengaman tersebut..

ya aku akan sekuat gengaman tersebut..


Dan seperti kanak-kanak yang baru belajar bertatih..
 
JATUH...BANGUN..JATUH KEMBALI..BANGUN..
tanpa mengenal erti kesusahan dan kepayahan..


0 comments:

 

Its Me. Template by Ipietoon Cute Blog Design