Sabtu, 14 Ogos 2010

Bila mendengar perlu mendengar dari kedua-duanya?!?!

"Bila hati yang mencoret..luahannya pasti menyakitkan...bila fikiran yang menyatitkan..hati pasti terdiam..bila kedua-duanya bersama..ia sungguh menyenangkan.."

Pengalaman yang aku alami menjadikan aku lebih matang dalam melakukan sesuatu..tetapi ada sesuatu yang aku tak bisa atasi..walau sekuat mana aku cuba dan terus cuba..mgkn disitu letaknya kelemahan aku..kelemahan yang mgkn setiap wanita memilikinya..

Teguran yang aku perolehi tempoh hari menyedarkan aku..menyebabkan lidah aku terkelu..hati terdiam..mgkn aku tidak layak untuk menyatakan seperti itu..ya aku perlu diamkan diri..aku perlu wat tak kisah..tak perlu amik tahu..itu agaknya yang terbaik..(coretan hatiku bila beremosi)

Tetapi aku tak mampu walaupun aku da cuba sedaya upaya aku..aku cuma mendiamkan diri..mendidik diri aku berfikiran positif..jangan terlalu cepat membuat andaian..fikirkan perkara yang terbaik..(bila fikiran berfungsi)

dan sekarang aku hanya mendiamkan diri sambil melihat dan menunggu..menyuntik kata-kata yang mendatangkan fikiran yang positif..dan aku akan terus berusaha ke arah itu... 

0 comments:

 

Its Me. Template by Ipietoon Cute Blog Design