Isnin, 30 Ogos 2010

Bila aku geram...



nh muka aku bila tiba ari isnin..hahaha...stress nak g sekolah...nak bgn tido..nak ngadap muka2 pelajar yang baik budi..hohoho
Rutin harian:

kul 6.40 pg je aku da kelam kabut...harap je bgn awal..tapi hampeh!..tetap nak g kul 6.40...sebelum tido selalu gtau kat mak...esk nak g sekolah awal..kul 6.30pg...tpi bile tiba masanya..kul 6.40 gak aku bertolak...hohoho....da tue apa lagi...vroomm...vroom..vroommm....pecut jgn tak pecut...janji leh cepat sampai..(opss!!!kwn2 yg lain dilarang meniru aksi2ku...hanya pemandu yang terlatih sahaja)..ececeh...

Tiba di sekolah....
datang ngan senyuman...buang semua sifat malas aku...kononya..hohoho(aish cekgu apakah ini)...





tapi bila nak masuk satu kelas nh...hohoho
nh ler muka aku....adoyai!

STRESS!STRESS!STRESS!
kenapa????al sebab biarlah rahsia..hohoho....abes kelas je..muka aku
hahaha.....hehehe...


p/s: aku saje berkongsi cerita...kuikuikui..klu tak best sorylah yer...secara ringkas apa yg berlaku disekolah pada hari ini...


0 comments:

 

Its Me. Template by Ipietoon Cute Blog Design