Isnin, 9 November 2009

Nur ??



comel tak..buah hati pengarang jantung aku..rindu gile ms tinggalkan die ari tue..balik nh bolehlah aku main ngan die abes2 san..hehehe..
nama die nur syamila, aku panggil die nur( terpengaruh ngan cite nur kasihlah nh)..tapi kadang2 aku panggil die amie..hehehe..nama die nh aku pilih, mula2 nak namakan nur amina, tapi mcm klaka plak..aku suh akak sepupu aku namakan nur syamila..hehehe...nh aku amik gambar die tgh tido...masa aku bwk die g umah org kahwin..mane tak nye..sampai umah je trus g umah org khwn..tak sempat nak lepaskan rindu pada amie..da kene g umah org khwn..tapi tak pe..naseb baik aku boleh angkut sekali..klu tak da lama aku culik die bwk balik umah..kuikuikui..syg nur selalu..esok nak g jumpe nur lah..rindunye...

0 comments:

 

Its Me. Template by Ipietoon Cute Blog Design