Jumaat, 6 November 2009

aKu aRi iNi......

ari nh aku last paper...
SPL 2112...
gembira sungguh aku ari nh..
sem nh...fuyoooo...dasat sungguh...banyak assignment, banyak kerja...tu belum lagi pasal insert subjek...huhuhu...lagilah...
tapi aku dapat gak abeskan sem nh...seronok sgt2...hehehe..tak sabar nak tggu sem depan..mst byk lagi perkara baru yang aku blaja...

abes paper,
hajar blanje aku, yuha, fina, umie and ajar yusof makan pizza...best tue..aku dah lama ngidam...akhirnye dapat gak...
hehehhe...

pas makan..
aku rehat jap..sebab aku nak gerak ke kluang pulak...sepanjang jalan hujan lebat..risau gak aku..yelah ader 3 lagi nyawa yang aku angkut...klu aku sorang tak per gak..hehehe...
dari perjalanan 1 jam aku amik masa 1 1/2 jam..kira lari timing gakla..tapi tak per..yang penting selamat sampai...betol tak???....tapi tak rasa sgt..yelah abg2 yang duk kat blakang tue bnyk sgt celotehnye...tak kring gusi diwatnya...hehehee...

sampai2 jer...En farizal da start menyakat ...biasalah..org muda..suka menyakat anak2 yang bawah umur nh..kuikuikui..sampai pun da dekat kul 4.30..jadi sempat berborak kejap jelah..pas amik sijil tue..aku gerak balik ke JB semula...sibuk tanya masa kononye nak sampai JB sebelum kul 6...tapi...hehehe...
ngah syok bawak kete tiba2...
ada plak papan tanda " ANDA BERADA DI ZON PERANGKAP HAD LAJU ( lebih kuranglah ayatnye, rehan salah ayat jgn marah ea)"terus terbantut aku nak bwk kete laju2...terpaksa aku ikut peraturan 110 per km..hahahaha...sades tul..huhuhu...
tapi yang penting aku smpai gak..terus ke Angsana meneruskan rancangan asal aku bersama rehan, abg din and akim (nama samaran"perlu ker??"kuikuikui) untuk bermain bowling...hehehehe...
Punyalah excited nak main
sampai masa main..main 'laro' jer..tak tahu sape punya lorong main baling...
Macam2 ragam..klaka sgt..igtkan nak rakam..tapi tak sampai ati plak..kuikuikui..
aku...bersemangat gile nak main..konon nak straight..tak nak kalah ngan si akim tue..tapi apakan daya..tangan tak bedung asik ler masuk longkang...aish besar sangat longkang kat pusat bowling tue...agaknye ikut standard ke??(ayat2 org kecewa)..tapi aku tetap juara (atas bantuan abg din akibat salah lorong)..hahahha...bangga sungguh...
Abes main terus gerak balik..yelah karang abes 'mak' si rehan membebel...tak nak aku tadah telinga dengar 'mak' membebel..hahhaha...yelah da lah aku bwk lari anak die..lambat anta plak tue..hehehe...'mak' jgn marah ye...hehehe...
yang penting anak 'mak' selamat da sampai siap da bagi makan lagi 'mak'..nasi ayam penyet...sebut betul2..N..A..S..I..A..Y..A..M..P..E..N..Y..E..T..hehehe...and aku pun da selamat smpi bilik...hehehehe....

Tiada ulasan: