Sabtu, 2 Mac 2013

ALHAMDULILAH...ALHAMDULILAH...ALHAMDULILAH...

Alhamdulilah...alhamdulilah..Alhamdulilah...

Terima kasih ya Allah...semuanya Engkau permudahkan...tak terucap rasanya perasaan bersyukur bila mendapat tahu pengumaman yang SPP (Suruhanjaya Perkhidmatan Pelajaran Malaysia) pagi ini.. 
Rasanya kalau boleh saya nak syujud..syujud...syujud dan syujud...setiap masa...hati kecil saya menjerit-jerit kegirangan..mengucapkan syukur pada kebesaranNya.. 

Ya Allah, telahku bernazar dan akan aku tunaikan nazar tersebut...aminnn..


Penantian itu satu penyeksaan...tidak dapat aku gambarkan macam mana keadaan aku masa hendak menunggu keputusan dan pengumuman daripada laman sesawang SPP..tapi hari ini, aku tersangat bersyukur..padaMu ya ALLAH..ya RABB...

Alhamdulilah...rezeki Dhia ^_^

0 comments:

 

Its Me. Template by Ipietoon Cute Blog Design