Khamis, 21 April 2011

Wah...cantik2..jom kita jenguk2 blog nh..harga pun berpatutan..hehehe


[LINK] http://pelanginadia.blogspot.com



 Nak satuuuuuu.....wuwuwuuwwwu

Aku memang suka pakai baju-baju ala-ala trend korea gitu,
bukan apa sebab labuh (cari yang laboh2 okey)
pastu macam comel je bile pakai..muahahaha..
perasan sudah..tapi siyes aku kata, aku memang minat sangat baju-baju macam diatas nh
especially color dia..mantoppppp!!!!hehehehe..
Tapi disebabkan aku nh selalunya jarang kuar berjalan (walaupun sangat suka)
then aku simpan je baju tersebut..hohoho..
tapi bila ke gonjengan(pinjam ayat cik epal) bermula, 
ke kelas pun aku pakai..hehehe


misi: kumpul duit untuk mengumpul lagi baju-baju seperti diatas...hehehe
wawasyazwani.blogspot.com

0 comments:

 

Its Me. Template by Ipietoon Cute Blog Design