Khamis, 20 Januari 2011

He's Beautiful..

wawasyazwani.blogspot.com

Hah!..inilah cerita yang aku rasa hampir berbelas kali aku tengok..selepas cerita my girl, boys over flower..
Bukan apa..aku suka cerita korea yang watak comel-comel..
kadang-kadang aku sampai terikut-ikut juga lah watak-watak comel dalam cerita-cerita korea ni..hehehe

**************************

Dalam cerita ini..tak de yang jadi faveret watak aku sebab aku suka semuanya..tapi kalau siapa-siapa yang da tengok cite nh mesti perasan sesuatu..
pasal tae kyung...kalau dia marah mulut dia mesti bergumam-gumam...
shin woo pula seorang yang sangat cool je..hehehe..
jeremy seorang yang gila-gila tapi comel..
go min nam plak watak die macam innocent gitu..hikhikhik...

***************************

ini ada 2 buah lagu yang aku suka dengar dalam cerita ni..kiranya faveret song jugalah..

**lambat sangat nak upload...lain kali aku uploadkan ye**
**sowie mowie**







Tiada ulasan: