Selasa, 28 Disember 2010

2010 ---------- 2011

wawasyazwani.blogspot.com

2010 berakhir masuk ke tahun 2011...
Bermakna umur aku bertambah lagi setahun...wala-wala...tak sanggup..tak sanggup...
(Shut up u!)..Huh1 sedar diri tu sikit..da tua da...wuuuuu...wink2~~.
Dalam tahun 2010 banyak jugalah peristiwa yang bersejarah dalam hidup aku..antaranya..dot..dot..bla..bla...heehee..saja je nak wat suspendend jap..

*********
Ideas..owh ideas...dimanakah kamu..
okey..sempena tahun baru yang bakal menjelma..aku pun nak menjelmakan blog aku dengan template yang baru...hehehe..credit for my beloved man EnSyahda.
Aku sangat tertarik ngan gambar yang dia tolong uploadkan pada blog aku..
kenangan tu beb..hehehe..
Bila tengok gambar tu..tetiba aku terdetik..
cantik gak ea dot..dot..dot..
(Cehh!!perasan sudah..)..Bluekk...
Sejarah gambar tu sebenarnya si EnSyahda tula jua yang tolong mengambilnya..
Berbekalkan DLSR3000 , aku sebagai model yang tereject..dan Melaka tempat tersesat..
(Tipu sangat sesat kat melaka..wala-wala)..
maka terwujudlah gambar yang ala-ala comel g2..
taman seribu bunga
comelnye...anak sapela nh..hikhikhik







 Taman Mini Malaysia



ada nampak mcm model 60an tak??    







Berehat minum cendol kenangan..hihihi

Nasib baik tak da lalat...hohoho
Bangunan Stayhuds(bEtulTak??)

Wala-wala


ini adalah ehem-ehem..
***************
Habis cerita di Melaka..aku mahu masuk cerita bola.
Tapi pada tarikh yang bersejarah 26/12/10..
semua ahli keluargaku duduk diam-diam depan tv1 sebab
MALAYSIA VS INDONESIA..
dan...
GGOOOOLLLLLLLL!!!!! 3-0 tu beb!!
Tetibe je rasa bangga menyelinap dalam diri aku..
Terbaikla safee sali..tetiba plak terminat dia..hehehe..
peningkatan yang mendadak pemain bola Malaysia..
Moga-moga terus meningkat semasa bermain di Indonesia..
Gah bukan hanya dinegara sendiri tetapi juga dimana-mana...
Yehaaa...andre2..

***********



 

 

Tiada ulasan: