Sabtu, 22 Januari 2011

Merentas-rentas...ahakk!!

wawasyazwani.blogspot.com

Kawan-kawan kata kalau time minggu-minggu hujung (terbalikkan) ni baik pergi releasekan stress yang ada..
yela kat sini ( UTM ) ada fiesta keusahawanan..(adalah dalam lebih 6 kali gak aku berpusing-pusing)
bukan apa..teringin nak beli tudung yang ada butang-butang ngan manik-manik tue..macam cantik je terletak kat muka aku (pergh..perasan sudah)..
hahahaha...

****************
pas g fiesta mesti aku akan ke ladang..itu jelah aktiviti aku setiap hari...
macam boring je rutin harian aku nh..(memang sangat2)..
lagi-lagi bile bestfrenz aku balik kampung..sungguh kedahsyatan keboringan itu...
jadi apa lagi dengan berbekal RM20.. RM 20 tue je beb..aku watlah pusingan satu setengah Johor Bahru ni...
mula-mula g surveykan lampu-lampu kristal untuk my mum..tak de yang berkenan 
ingatkan nak g jumpa Cek Mek 'ainawQi Bloop.
tapi tiba part pilih jalan..kakak aku suh belok terus jelah cancel..huhuhu..

*****************
aku pun meneruskan perjalanan ke HUTAN BANDAR..
dalam bandar hutan tue..jangan memain..hehehe
sesampai je ke sana..
aku park kereta persona kancil aku..ambil DSLR terus nak masuk ke dalam..

sebelum masuk..


aksi spontan kakak aku..hehehe

i like this picture very2 much..thanks to me..hehhee

whats wrong ya??hmm...

tolong jangan tolak saya...wuuuuuuaaaaa!!!!!!

manalah abang saya ni??penat da menunggu...

********************
p/s: ini sahaja untuk waktu dan hari ini...picture-picture nya..masih dalam proses pembelajaran..(*_*)

0 comments:

 

Its Me. Template by Ipietoon Cute Blog Design