Sabtu, 23 Oktober 2010

Always in my mind..miss u all oredy..hhuhu

2 Azam..very da aktif...

2 Elit..also da active child..




Last da aku kat sekolah..22/10/2010..sgt sedey..Miss all student yg aku ajar..depan diorang aku tak nangis..tapi dalam hati Tuhan je yg tahu..sedey sgt..

Sebenarnya aku da nak ternangis da pun..kihkihkih..tapi cover2..ada gak student aku yg menangis tapi aku kata...awak jgnlah nangis..nnt sy nangis sekali..abes cair make up saya...hehehe..persoalannya..aku tak bermake up pun g sekolah.. Hehehe..nak cover jgn nangis..sbb klu aku nangis..seyes buwok gle..aku sendirik tak mo tgk muko aku..hahaha..

Antara 2 Azam, 2 Elit, 2 Gigih..ada yang tanya aku..mana yg best ajar..klu secara teorinya mst aku akan jwb azam dan elit..tapi sebenarnya..ke3-3 kelas sgt best...Aku mengajar dan belajar dalam masa yang sama..
Aku syg ngan diorang semua..semua comel2 belaka..hehehe..ske2...(nak letak tanda love tapi tak pandai)..hehehe

P/S: ini pesanan dari Guru Pembimbing aku..die kata..JADILAH CIKGU YANG GRADUATE BUKAN CIKGU YANG GERAMDUIT..

0 comments:

 

Its Me. Template by Ipietoon Cute Blog Design