Khamis, 10 Julai 2014

TRANSFER FACTOR ADVANCED

Tetiba...eh? bukan shaklee ke?
Hihihi...As long my baby boo sihat...

Hari tu tetiba suhu naik sampai 39.1. assebab si kecilku ada history sawan, so dengan sepantas kilat ku ke klinik di Masjid Tanah..Klinik ASUZA. 
Sebelum ini pun memang ada jumpa pakar peadtrian kanak-kanak kat PUTRA Specialist. 
Hasil perbincangan doktor suggestkan Transfer Factor as a booster immune for my doter..hah ko Bi da kuar...hihihi..i told him that i already took mealshakes as her supplement.. so he said okey..teruskan..ya aku teruskan..but in the same time masih terus berusaha yang terbaik untuk anak..
So on that day (8/7) bila si kecilku tetiba suhunya mencecah 39.1, sepantas kilat terus ke klinik ASUZA.. and what i get it, This TRANSFER FACTOR..for the booster immune. Memang Thumbs Up..Senang je si kecilku nak makan bendalah ni, siap minta lebih lagi, wawawaawa...mahai2..hihihi..So sekarang ni anak kecilku sedang menggunakan kedua-dua produk nh.. Mealshakes as a MULTIVITAMIN dan selera makan nye booster, dan TF sebagai Immune booster.. mudah-mudahan imun dhia semkin kuat..tak mo sakit2 lagi, nantiku susah hati..

TRANSFER FACTOR ADVANCED (TFA)

foto 4LIFE TRANSFER FACTOR ADVANCED 
Transfer Factor ialah sebuah Molekul Pendidik Sistem Imun (Immune IQ) yang boleh merangsang sistem imun untuk menyerang semua jenis sel-sel rosak atau sel berpenyakit di dalam badan.
  • 1 biji Transfer Factor berpotensi mengenali lebih dari 100,000 jenis kuman, virus, kulat, parasit, bakteria, sel kanser dan sebagainya.
  • Transfer Factor diekstrak daripada kolostrum (susu awal lembu) dan kuning telur tetapi ia tidak mengandungi antibodi khusus (cassein dan immunoglobulin) seperti yang terdapat di dalam kolostrum (haiwan). Oleh itu, Transfer Factor DIJAMIN 100% tidak memberi kesan allergi kepada pengguna.
  • Selain itu, kuantiti Transfer Factor di dalam 45,000mg kolostrum adalah hanya 600mg. Ini bermaksud kekuatan 1 biji pil Transfer Factor adalah sama dengan 75 – 100 biji pil kolostrum.
  • Transfer Factor tiada kadar toksik, tiada kesan sampingan dan selamat untuk semua peringkat usia termasuk warga tua dan bayi.

Transfer Factor Advance (TFA) digunakan untuk mengimbangkan sistem imun dibadan kita. Ia bukan sahaja dapat mencegah dan merawat penyakit, malah ia dapat membersihkan semua kuman dan penyakit senyap yang anda tidak pernah ketahui berada dibadan anda selama ini.

Transfer Factor Advance dapat meningkatkan daya imun setinggi 283%. Ia amat sesuai untuk semua orang terutama kepada mereka yang perlu tenangkan daya imun seperti pesakit :

1) Kencing Manis (Insulin Dependent)
- Diabetes Foot Care
2) Stroke Berdarah
3) Buah Pinggang (Post-Dialisis)
4) Leukemia
5) Thalasaemia
6) Multiple Myeloma
7) Psoriases
8) Penyakit Auto-Immune
9) SLE / Lupus
10) Scleroderma
11) Gout
12) Rheumatoid Arthritis
13) Hyper / Hprothyroid
14) Alergik /Alahan
15) Ashtma
16) Allergic Rhinitis
17) Alahan Mata
18) Alahan Makanan
19) Kulit / Dermatitis
20) Resdung / Sinusitis
21) Parkinson’s Disease
22) Prolapsed Disc
23) Sakit Sendi
24) Selsema
25) Batuk
26) Demam
27) Bisul
28) Tonsilitis
29) Beguk
30) Chiken Pox / Cenkering
31) Measles / Campak
32) Hepatitis A
33) Hepatitis C
34) Tuberculosis (TB)
35) Kecantikan Dalaman (Anti –Aging)
36) Autism
37) Kanak-Kanak Lemah IQ
38) Down Syndrome / Sindrom Down
39) Sawan / Epilepsi
40) Jaundice (Kekuningan)
41) Depression (Kemurungan)
42) Stress / Tekanan
43) Menoupause (Kesihatan Wanita)
44) Andropause (Kesihatan Lelaki)
45) Penjagaan Kesihatan Ibu Mengandung
46) Infertility (Sukar Mengandung)
47) Gastrik
48) Sakit Perut

TF ADVANCED juga amat sesuai kepada bayi dan kanak-kanak untuk MENCEGAH mereka dari segala penyakit dan infeksi seperti selsema, batuk, beguk atau demam.

Kekuatan 1 biji Transfer Factor Advanced adalah sama dengan 75 biji pil kolostrum dalam fungsi pembinaan daya imun dan ia juga mampu mengenali lebih dari 100,000 jenis kuman (virus, bakteria, parasit, kulat, dsb.).

  TF ADVANCED bertindak adalah dengan memberi informasi kepada sistem imun untuk menyerang segala musuh-musuh jahat seperti kuman, virus, bakteria, dan sebagainya, dan apabila musuh-musuh telah berjaya diatasi, Transfer Factor akan menenangkan sistem imun dan menjadikan ia (TF Advanced) sebagai PENCEGAH TERBAIK untuk tubuh kita.

Sesuai digunakan oleh semua lapisan umur, termasuk orang tua, bayi dan ibu mengandung.

TERBUKTI meningkatkan sistem imun badan (aktiviti sel NK) sehingga 283%
Mendidik dan menyeimbangkan sistem imun dengan Tri-Factor Formula
Ia bukan sahaja dapat mencegah dan merawat penyakit, malah ia dapat membersihkan semua kuman dan penyakit senyap yang anda tidak pernah ketahui, ada dibadan anda.
Mengandungi jumlah tertinggi Transfer Factordan NanoFactor per kapsul – 300 miligram
- Mengimbangkan Sistem Imun ‘Over-Reactive’ -

Sesuai untuk semua orang




"Hendak Tahu Rahsia Sihat,Cantik dan Langsing sambil menyusukan anak" "Hendak Tahu Rahsia anak ceria, anak aktif, anak sihat??" email:nurulsyazwanisaliman@gmail.com atau sms / wassup 0182272235 InshaAllah akan cuba membantu :)

0 comments:

 

Its Me. Template by Ipietoon Cute Blog Design