Khamis, 15 Disember 2011

FINAL PAPER SCHEDULE..

JADUAL PEPERIKSAAN AKHIR:

ENGLISH PAPER

SUBJEK  :   UHB 3022
TARIKH  :   5 Januari 2012
MASA     :   9.00 - 10.30 pagi
TEMPAT :   Dewan Serbaguna Kolej Tun Dr Ismail

SUBJEK  :   UHB 3042
TARIKH  :   5 Januari 2012
MASA     :   2.30 - 4.30 petang
TEMPAT :   Dewan Serbaguna Kolej Tun Razak


SUBJEK  :   UHB 3032
TARIKH  :   5 Januari 2012
MASA     :   2.30-4.30 petang
TEMPAT :   Dewan Serbaguna Kolej Tun Hussien Onn

SUBJEK PENDIDIKAN

SUBJEK  :   SPL 4222 ( Prinsip Pengeluaran Penternakan )
TARIKH  :   3 Januari 2012
MASA     :   9.00 - 11.00 pagi
TEMPAT :   Dewan Serbaguna Kolej Tun Dr Ismail

SUBJEK  :   SPP 4052 ( Sosiologi dan Profesionalisme dalam Pendidikan )
TARIKH  :   8 Januari 2012
MASA     :   9.00 - 11.00 pagi
TEMPAT :   Dewan Sultan Iskandar

SUBJEK  :   SPE 4052 ( Organisasi Pengurusan Bengkel )
TARIKH  :   12 Januari 2012
MASA     :   9.00 - 11.00 pagi
TEMPAT :   Dewan Serbaguna Kolej Tun Hussien Onn

SUBJEK  :   SPL 4102 (Teknologi Pemprosesan Makanan)
TARIKH  :   15 Januari 2012
MASA     :   2.30-4.30 petang
TEMPAT :   Dewan Serbaguna Kolej Tun Hussien Onn


Jadual Peperiksaan telah keluar (final), maksudnya tinggal lagi 2 minggu untuk study siapkan segala macam assignment yang tertangguh dan PSM.
Ada juga paper yang aku tak de final. Contohnya subjek REKACIPTA, tapi ada presentation produk yang kita buat. Fuhhh..lagi mencabar minda aku rasanya. Yela projek kumpulan kami ini, biasa-biasa je,segan kowt nak wat presentation depan orang-orang bijak pandai. Kemudian ASAS PNEUMATIK DAN HIDRAULIK. Yang ini pun tidak ada final paper. Cuma ada FINAL AMALI DENGAN FINAL TEORI.

Sumber : MR GOOGLES

Macammana aku tak stress, semuanya sudah tiba peak time.hahaha. Masa 24 jam umpama 2.4 minit (dasat2). Berbalik pada rekacipta, presentation akan dilakukan semasa cuti study week. Okey tempat aku belajar cuti study week cuma 4 hari sahaja bermula dari 29-12-2011 hingga 1-1-2012. Jadi permulaan cuti study week tersebutla presentation bagi REKACIPTA dilakukan. Bertempat di CSI. First time aku dengar, otak aku terus proses CSI= Crime Scene Investigation ala yang cerita pasal penyiasatan jenayah tu. Tapi rupa-rupanya Centre For Student Innovation (KTC). Ahaks!padan muka aku. 4 tahun duduk di UTM tak tahu pasal tempat ini. Memang macam katak bawah cawan.HAAHHAHA..

Bagi subjek ASAS PNEUMATIK DAN HIDRAULIK exam da start next week (21-12-2011). Dekat bawah Masjid Sultan Ismail jam 8.00-9.30 malam. Memang BESTTTTTT!!!! Itu baru ujian teoritikal. Yang ujian amalinya pula pada 27-12- 2011 jam 8.15 -11.15 pagi. Terbahagi kepada 2 sesi. Terpaksa bahagi kepada 2 sesi sebab kelas aku ramai, peralatan tidak mencukupi. Tetapi yang bestnya berkumpulan. satu kumpulan 3 orang. Kumpulan aku terdiri daripada aku, ida dan eliya. Weeeeeeee

Mr Googles



 Layan lagu ini kejapnye. Buat-buat Hilang stress yang berat sebab-sebab semuanya:







P/s : Do More than Believe = PRACTICE!!

0 comments:

 

Its Me. Template by Ipietoon Cute Blog Design