Khamis, 31 Mac 2011

KorEa!!!!

wawasyazwani.blogspot.com

Tetiba aku terlintas pasal korea..Best apa kalau dapat g korea..yelah korang ingat senang2 ke nak melancong ke luar tanpa keluar budget??susahkan..hehehe...saja je..aku pun bukan senang nak senang..(huh!tiada kaitan sungguh)..

Terpukau aku dengan lagu girl generation sebenarnya..comel beno diorang ni menari..sama saiz je  semua...tapi aku tetap bersyukur dengan apa yang ada..comel ke tidak, cantik ke tidak tu semua terpulang pada diri sendiri..yelah ada orang suka kata, "kan bagus kalau aku pun cantik macam dia.." aku tak suka sebenarnya ayat macam tu..bukan apa..dulu aku selalu sebut ayat macam tua..tetiba ada sorang kawan aku sound aku "wey!ko nh tak bersyukur dengan apa yang ada..Allah marah tau..setiap insan ada kecantikannya tersendiri..wat apelah ko nak jadi cantik sangat2..esok2 bila da cantik ko lupakan DIRINYA..cantikkan dulu diri ko pada pandanganNya..dari sibuk nak jadi cantik dari pandangan mata manusia...blaa...bla...bla..." dalam hati aku kata "minah nh kalau bab2 nak berceramah aku boleh pas kat dia...huahuahua"..aku senyum jelah..senyuman kambing yang comel nampakkan gigi 2 batang...(ada ke??)

Tapikan memang seyes kecomelan penyanyi dan pelakon korea..Bila tengok diorang menari rasa nak menari sama..hehehe..tapi kalau aku yang menari bergegar satu bangunan, rasa macam ada raksasa tengah layan disko..(fuh!dasat sungguh)...muahahaha...

Aku tak delah tahu sangat pasal penyanyi-penyanyi atau pelakon korea..tapi yang pasti aku tahu kumpulan Girls Generation nh kalau menari bergegar urat punggung aku nak menari sama..hehehe..tapi bak kata aku..akan kau rasa seperti raksasa tengah melayan disko...muahahaha...

girls generation

0 comments:

 

Its Me. Template by Ipietoon Cute Blog Design