Selasa, 6 April 2010

FiRsT Paper..


arghhhhh!!!!!
tension aku...tension...waaaa...
tak pernah terpikir dek akal....
ader kah patut soalan begitu...
2 jam masa diberi...kne jawap 50 objektif yg perlukan kefahaman, 15 struktur yang ader soalan betul salah, soalan betulkan ayat pemahaman, soalan matching...
soalan esei tak yer ler cakap lagi
ader 3 soalan kne jawab sume...da tue setiapnye ader anak2 plak...waaa
dasat sungguh soalan itu...klu anak2 tue cume 5 atau 3 markah..best sket...nh tak 1 soalan 25, 20 dan 20 markah...ader kne wat lesson plan lagi...objektif lagi...aktiviti student guru lagi...wuaaaaaa....tak sempat take 5 pun....stress siut tull jawab soalan ari nh...mcm mangkuk sume ader...hahahaha...nh tahap gaban nyer stress nh....huhuhu...

yg paling best tue ader announcement ayat nh.."..ms menjawab tinggal 10 minit..."...alamak!!!40 markah  ( 2 soalan ) tak wat lagi...
aper lagi...gedebah-gedebush..aku lenjan sume...nak huraian..aku bagi point...padan muke...(padan muke saper???)...aku ler....tak menjawab soalan namanye.....wuaaaaa.....

stress gile pas jawab...arrrggggghhhhh...gase mcm nak bwk kete laju2 jer tadi...haahaha...
esok paper BI plak...aper lagi kejutan yg bakal aku hadapi?????tulun...tulun...tulun....

p/s: usaha, doa dan tawakal....disamping support dari org2 yang tersayang....syg kamu sume...hehehe

0 comments:

 

Its Me. Template by Ipietoon Cute Blog Design