Khamis, 6 Oktober 2016

ALOEVERA GEL ( AVG )


Assalamualaikum sahabat-sahabat neny. meh sini..neny nak cite sikit.
Neny mula kenal dengan botol kuning ni hujung tahun 2015..Disember..kerana anak Neny kerap demam..ya kerap masuk hospital..ubat demam bersusun dalam peti ais..sampai satu tahap Neny nak buat akupuntur pada dia. Tapi doktor yang nak buat akupuntur bagi nasihat..terangkan kepada kami sebab2 demam. Salah satu sebab perut..usus..anak Neny masa itu memang sembelit..2 hari sekali membuang..huhuhu..Neny igt normal..rupanya tidak..sebab itu asyik demam..sebab toksin dalam badan tak dapat keluar dengan baik.. Da lama da tengok iklan pasal Botol kuning ni..mahal..fikir 20x nak beli..tapi tawakal beli..cuba dan alhamdulilah..nampak perubahan.. Terus jadi ahli..jimat2 guna..sekarang..satu keluarga guna..sebab..yakin dengan kebaikan..dan alhamdulilah..anak-anak Neny serasi.

Ringkas saja pengenalan Neny bila Neny berjumpa dan berkenalan dengan si botol kuning. 

Now...meh tengok kelebihan dan kebaikan si botol kuning yang Neny sangat sayang...walaaa..

Kenali Aloevera anda. 
πŸ“ Pengamal perubatan moden mula menggunakan aloe vera semenjak tahun 1930 an.Bahagian yang digunakan adalah daunnya. Ia banyak digunakan untuk mengubat colitis dan ulcer peptic. �

πŸ’ŠIa juga digunakan sebagai makanan tambahan yang boleh membantu penghadaman, melancarkan perjalanan darah, juga untuk meningkatkan kecekapan buah pinggang, pundi kencing dan hati.

Ia juga mengandungi sekurang-kurangnya 3 asid lemak yang berguna untuk perut, usus kecil dan usus besar. Sifatnya yang beralkali juga dapat membantu mengurangkan masalah asid berlebihan dalam badan yang juga merupakan punca utama masalah sukar menghadamkan makanan.

AVG aloe vera gel dari FLP sangat dijaga kualitinya..
.
Jika kawan2 perhatikan di botol kita ada 4 logo yang sangat penting kita faham & kenal
.
1. IASC
Sijil pengiktirafan dari IASC ni menunjukkan lidah buaya FLP selamat & tiada emodin (emodin = toksin boleh keracunan, gugur, cirit)
.
FLP private company pertama yg dpt IASC
.
2. KOSHER RATING
Sangat jarang company tuk dapat sijil ni.. KOSHER RATING menunjukkan tidak ada setitik pun bahan kimia berbahaya dalam produk dia
.
3. HALAL IFANCA
Organisasi dunia yg mengawal produk halal.. bila p london esok boleh jadikan panduan logo ni tuk pilih produk
.
4. KKM tuk malaysia
Untuk USA FDA kira macam badan KKM �

Daun Aloe yang ajaib didapati mengandungi lebih daripada 200 sebatian.

KHASIAT:
* Pilihan yang amat baik untuk mengekalkan kesihatan, membantu menguatkan sistem imun dan melancarkan sistem gastrousus.
* Membantu meningkatkan keefisienan penyerapan nutrien oleh sel-sel. Ini bermakna tubuh anda akan menerima lebih banyak khasiat daripada makanan dan penokok diet yang anda ambil dan meningkatkan tahap tenaga dan kecergasan anda.
* Membantu menyahtoksik tubuh dan mengurangkan beban terhadap sistem pencernaan. Ia membersihkan usus kecil, melancarkan pembuangan najis dan mengurangkan mikroorganisma yang tidak baik seperti kulat. Kulit anda akan menjadi lebih baik dan berseri apabila proses penyahtoksikan berjalan dengan lancar.
* Sistem pencernaan yang sihat mengurangkan beban hati dan dengan demikian membolehkannya memetabolismekan lemak dengan lebih efisien untuk membebaskan lebih banyak tenaga. Dengan itu, dapat mengurangkan simpanan lemak dan membantu mengawalkan berat badan.
* Memberikan tindakan 2-dalam-1 iaitu menyahtoksik dan mencergaskan dengan serentak.
* Membantu meningkatkan kebolehan penyembuhan sistematik badan dan dengan demikian mengurangkan penyakit yang terjadi akibat keupayaan penyahtoksikan dan penyerapan nutrien yang kurang baik.

Cara Pengambilan:
Dos yang dicadangkan: 30 - 60ml setiap kali, 2 kali sehari

Hanya RM95.40 sebotol termasuk GST...nak lagi murah ??? Nak diskaun 15%-35%??

Jom PM/ Whatsapp 

Contoh testimoni









LOOK BETTER, FEEL BETTER.                                                                  
Email:nurulsyazwanisaliman@gmail.com atau call/ sms / whatsapp 013-6078235 Wani InshaAllah akan cuba membantu :)

0 comments:

 

Its Me. Template by Ipietoon Cute Blog Design