Selasa, 2 Oktober 2012

Hasil Kerja Tangan Dan Mesin...

Akibat kebosanan duduk dirumah tanpa membuat apa-apa kerja, aku membuat permohonan untuk mendapatkan sedikit kerja yang berfaedah...Ambil masa jugalah untuk memastikan permohonan ini diluluskan oleh Bos Besar..hehehe..

Aku rasa dekat hampir 2 bulan aku hantarkan suara permohonan, dan bulan sembilan baru dapat kelulusan..Alhamdulilah...itu pun panjang syarat-syarat yang diberikan...hehehe..

Dan dengan rasminya, aku berjaya!!!
Hehehe...

Aku berjaya mendapatkan sebuah mesin jahit untuk aku mengisi masa lapang.
Kalau sebelum memdapat kelulusan, aku cuma buat benda-benda ringkas macam pin rambut, pin tudung dan penanda buku..(mudah-mudahan esok anak aku turut kreatif)...hehehe..

Setelah memperolehi mesin, inilah aktiviti dan barangan yang aku berjaya buat.
Walaupun hasilnya tidak berapa menarik tapi yang pasti aku berusaha dan sudah cukup membuat aku berpuas hati.. Cuma pada masa akan datang aku akan tambah lagi, ilmu tentang ini dengan BOS BESAR.. ilmu free siapa yang tak nak ooooooo...boleh buat duit tue...money...money...money...

Okeylah..jom tengok apa yang sudah berjaya aku hasilkan..hehehe..

SARUNG TILAM DAN BANTAL WARNA PINK..I LIKEEEEE!!!!SULAM BUNGA-BUNGA

SARUNG TILAM DAN BANTAL WARNA HIJAU..SULAM DAUN..COMEL!!!

TILAM DAN BATANG BANTAL..COMEL JUGAK KALAU TAK GUNA SARUNG SEKALIPUN.. (sepenuhnya kekabu okehhh!!)

  TILAM DAN BANTAL WARNA HIJAU.

 TILAM DAN BANTAL WARNA PINK..I LIKEEEEE!!!!
   






p/s: agak-agak kalau nak buat bisnes laku tak??hehehe...berangan sudahhhhh.....

0 comments:

 

Its Me. Template by Ipietoon Cute Blog Design